O ano pasado fixen un curso de EDUCABARRIÉ sobre INTELIXENCIA EMOCIONAL e non tivera tempo de mostrarvos os resultados.
Nas horas de estimulación da linguaxe en infantil estivemos traballando neste sentido. A actividade consistiu primeiro en facer unhas sinxelas fichas na PDI que podedes descargar dende o blog de Elena E. Medina EN EL AULA DE APOYO e que son da editorial CASALS. Eleximos os sentimentos de: TRISTEZA, ALEGRÍA, MEDO E ENFADO.
Despois xogamos a este xogo (picade na imaxe para
ir a el)
Hai moitos materiais deste tipo, deixo aquí algúns por se alguén lle interesan!
Conto visto en: http://orientacioncpidepanxon.blogspot.com.es/2013/01/paula-e-o-seu-pelo-multicolor.html
Por último, mandeilles unha nota aos pais para que, se podían e tiñan, nos enviaran fotos dos seus fillos e fillas expresando diferentes emocións. Unha vez que as trouxeron cada un tiña que narrar que sentimento tiña na foto e o porqué. Con todas as fotos enviadas fixemos o seguinte MURAL EMOCIONAL:
Nas horas de estimulación da linguaxe en infantil estivemos traballando neste sentido. A actividade consistiu primeiro en facer unhas sinxelas fichas na PDI que podedes descargar dende o blog de Elena E. Medina EN EL AULA DE APOYO e que son da editorial CASALS. Eleximos os sentimentos de: TRISTEZA, ALEGRÍA, MEDO E ENFADO.
Despois xogamos a este xogo (picade na imaxe para
ir a el)
Hai moitos materiais deste tipo, deixo aquí algúns por se alguén lle interesan!
Conto visto en: http://orientacioncpidepanxon.blogspot.com.es/2013/01/paula-e-o-seu-pelo-multicolor.html
Por último, mandeilles unha nota aos pais para que, se podían e tiñan, nos enviaran fotos dos seus fillos e fillas expresando diferentes emocións. Unha vez que as trouxeron cada un tiña que narrar que sentimento tiña na foto e o porqué. Con todas as fotos enviadas fixemos o seguinte MURAL EMOCIONAL:
Dende o labor que facía como mestra de audición e linguaxe pareceume que a linguaxe emocional estaba directamente relacionada co meu traballo, pois poñerlle nome ao que sentimos e o primeiro paso para poder abordar e dar estratexias para controlar certos sentimentos. O que sentimos está aí, iso non é subxectivo, pero como te enfrentas a eso que sintes si que o elixes ti. A continuación déixovos un vídeo sobre o tema.
Vídeo do programa REDES visto no blog de Orientación CPI de Panxón.
Unha fantástica forma de traballar as emocións. Gárdome os enlaces que sen dúbida utilizarei. Un bico.
ResponderEliminarO manexo das emocións é unha aprendizaxe fundamental dende a infancia. Encóntrase na base das demais aprendizaxes; xa que todo o que facemos está impregnado de emoción. Encántame como traballaches cos nenos de Infantil. Eu pretendo impregnar o currículo de Aprendizaxe Emocional. Patricia, gardo os teus excelentes recursos. Un saúdo afectuoso.
ResponderEliminarEu tamén estou convencida de que a escola debería estar máis chea de aprendizaxe emocional, e a sociedade en xeral! Grazas polas túas plabras Dolores!
ResponderEliminar