No taller de mañá de lectoescritura e nos días venideros imos traballar a poesía e as rimas xunto coa ortografía que son algúns dos contidos do tema 7 de lingua castelá da editorial Santillana para o 4º curso de EP.
Primeiro imos ler este poema relacionado cos contos populares (que foi a temática escollida este Entroido no noso cole).
O seu autor ou autora é M.D.I. Non podo poñer o seu nome porque non aparece pero si o enlace ao blog BIBLIOPOEMS. A continuación podédela ler en castelán e en catalán.
O seu autor ou autora é M.D.I. Non podo poñer o seu nome porque non aparece pero si o enlace ao blog BIBLIOPOEMS. A continuación podédela ler en castelán e en catalán.
Carnaval de cuentos / Carnestoltes de contes
(M.D.I)
Desfile de cuentos, / Desfilada de contes,
cuentos al revés, / contes a l'inrevés,
danzan por la calle: / dansen pel carrer
una, dos y tres. / una, dos i tres
Vienen los piratas, / Vénen els pirates,
bailan las cerditas, / ballen les porquetes,
mientras Pinocho / mentre Pinotxo
mueve la gorrita. / mou les manetes.
Príncipes y princesas, / Prínceps i princeses,
sapos y ranitas, / gripaus i granotetes,
cantan calle abajo / canten carrer avall
llenándola de risas. / omplint-lo de rialletes.
Hay muchos payasos / Hi ha molts pallassos
tocando los tambores, / tocant els tambors
y bellas bailarinas / i belles ballarines
llenas de colores. / plenes de colors.
Toca el flautista, / Toca el flautista,
le siguen los enanos, / el segueixen els nans,
dando unos saltitos / fent uns saltets
cogidos de la mano. / agafats de les mans.
Va una gran bruja / Va una gran bruixa
con un pequeño gorro. / amb un menut barret.
¿Será la maestra / Serà la mestra
que canta en el coro? / que canta molt fluixet?
El gato con botas / El gat amb botes
corre más que nadie, / corre més que mai,
le sigue Merlín / seguit de Merlí
con su capa al aire. / fent-li un esglai.
Las hadas pequeñitas / Les fades menudetes
siguen al gran oso, / segueixen al gran ós,
que mueve el esqueleto, / que mou l'esquelet,
con ritmo muy patoso. / amb ritme ben patós.
Drácula enfadado / Dràcula enfadat
no quiere desfilar: / no vol desfilar:
¡no encuentra a su pareja, / no troba la parella
para poder bailar! / per poder ballar!
Cerrando el desfile / Tancant la desfilada
zigzaguea el dragón, / zigzagueja el drac,
verde, negro y largo, / verd, negre i llarg,
panzudo y tragón. / panxut pel gran àpat.
Desfilan los cuentos, / Desfilen els contes,
danzan por la calle. / dansen pel carrer.
¿Y tú, cómo danzas / I tu, com danses
en este pasacalle? / en aquest passacarrer?
Como ao final nos pregunta como bailábamos nós, describiremos brevemente os nosos disfraces de forma oral.
A continuación imos repasar os adxectivos que rematan en -iv@, -eve, -av@... e que se escriben con V cos seguintes xogos. Picade nas imaxes para ir a eles.
A continuación imos repasar os adxectivos que rematan en -iv@, -eve, -av@... e que se escriben con V cos seguintes xogos. Picade nas imaxes para ir a eles.
E por último, seguindo unha idea de escritura creativa do blog EL MAR ES COLOR AZUL de Ana Galindo, que me encanta pola maneira que teñen de traballar a poesía e a literatura e por incorporar as TIC nos seus traballos, faremos as seguintes fichas (parecen iguais, pero as rimas van cambiando)
No hay comentarios:
Publicar un comentario