miércoles, 30 de marzo de 2011

O DINOSAURIO TODI E A DISTINCIÓN DOS FONEMAS "D" E "T"

COMEZAMOS EN SADA COA DISTINCIÓN DO "D" E O "T". PRESÉNTOVOS AO DINOSAURIO TODI... MIRADE O QUE LLE PASOU POR NON QUERER COMPARTIR...
PARA QUE NON SE  NOS OLVIDEN AS ENSINANZAS DO DINOSAURIO TODI FIXEMOS UNHAS ETIQUETAS PARA POÑER NAS BOTELLAS DE AUGA OU NOS TUPER, EN CALQUERA LUGAR ONDE AO TOMALO XA NUNCA MÁIS NOS PELEXAREMOS POR NADA!


Ficha dinosaurio todi

View more presentations from patriciapenabarbeito.

E XA QUE ESTAMOS... COÑECEMOS OS DINOSAURIOS!






ALGUHA MANUALIDADE? ESTA PARECE FÁCIL! NÓS NON A FIXEMOS POR FALTA DE TEMPO... É UNHA IDEA!


LIBRO LIM COA TEMÁTICA DOS DINOSAURIOS, NON SEI QUEN É O AUTOR... PERDÓN!




UNHA CANCIÓN DE JIM JAM & SUNNY QUE CONTÉN A FORMA DE ANDAR DOS DINOSAURIOS! SON MOI BOS ESTES DEBUXOS, ENCÁNTANME AS CANCIÓNS!

LIBRO LIM DA PRIMAVERA

NO ÚLTIMO CURSO AO QUE FUN JORDI ADELL DICÍA: COMPARTE LA MITAD DE LO QUE RECIBES, CREO QUE ME VAI SER IMPOSIBLE! GRAZAS DE NOVO POLOS VOSOS MATERIAIS QUE NOS FAN A VIDA DOCENTE MÁIS DOADA. TRABALLAMOS A PRIMAVERA CO LIBRO LIM DE ANA M. DE AULA TIC TERRA DE FERROL.

DOUS LIBROS LIM INTERESANTES RELACIONADOS COA ALIMENTACIÓN

ACABO DE VER DOUS LIBROS LIM INTERESANTES PARA OS MEUS ALUMNOS. GRAZAS POR COMPARTIR!
UN TEN QUE VER COA SAÚDE E É UN LIBRO COLABORATIVO EN ACTIVIDADES LIM.
NO BLOGUE DE PITUFIÑOS DE SAMIEIRA O SEGUINTE LIM SOBRE A ORIXE DOS ALIMENTOS. SE O QUEREDES VER PINCADE NA IMAXE!

lunes, 28 de marzo de 2011

SINXELO LOTO PARA TRABALLAR O FONEMA L

ESTE É UN LOTO QUE FIXEN O ANO PASADO PARA TRABALLAR O FONEMA L CUN NENO. AGORA RECUPÉROO PARA OS DESTE ANO. NON É NADA DO OUTRO MUNDO PERO POR VARIAR UN POUCO OS MATERIAIS QUE EU CÁNSOME RÁPIDO DE REPETIR O MESMO SEMPRE! TODO O MUNDO A SUBIR A LINGUA!

MAIS PRIMAVERA

EXCELENTE ESTE POWER POINT DE MARÍA JOSÉ CABRERA SOTO DO BLOG COMUNICAR ES MÁS QUE HABLAR, RESUME MOI BEN AS CARACTERISTICAS DA PRIMAVERA. GRAZAS POR COMPARTIR!

domingo, 27 de marzo de 2011

DIA MUNDIAL DO TEATRO.

AINDA QUE ESTO DOS DÍAS MUNDIAIS PROLIFERA COMO AS FLORES DE PRIMAVERA HOXE QUE É O DIA DO TEATRO QUERO FACER A MIÑA PEQUENA HOMENAXE. AINDA QUE FAI MOITOS ANOS QUE O DEIXEI RECORDO CON NOSTALXIA AQUELES MARAVILLOSOS ANOS DE ACTRIZ NA AGRUPACIÓN TEATRAL MARIÑÁN DE BETANZOS, ALGÚNS DOS MEUS COMPAÑEIROS AINDA SEGUEN A ACTUAR. EU SON A PEQUENIÑA QUE TEN O PANO SOBRE OS HOMBREIROS E QUE ESTÁ AGOCHADA ALÓ NO FONDO! MADRE MIA! XA CHOVEU!


ADEMAIS HOXE ESCOITEI NAS NOTICIAS DE TVE E NAS DA SEXTA QUE OS SORDOS TAMÉN O PODEN DISFRUTAR A TRAVÉS DUNHAS PANTALLAS QUE LLES ESCRIBEN O QUE OS ACTORES DIN. PARÉCEME XENIAL É UN PASO MÁIS CARA A INCLUSIÓN. THE SHOW MUST GO ON!

DEBUXOS PRIMAVERA

UNHA DAS MIÑAS COMPIS DO CRA DE BERGONDO DEBUXA MOI BEN E QUERÍA PRESENTARVOS ALGUNHAS DAS SÚAS IMAXES DA PRIMAVERA QUE SAQUEI DO SEU BLOGUE SSISSIMON. QUE CHULADA!





sábado, 26 de marzo de 2011

QUEN COMEU AS GALLETAS OREO?

Bueno! O experimento das arañas con galletas Oreo foi máis complicado do que pensabamos porque rompíannos as galletas ao poñerlle as patas, aínda que as profes as fixemos, para os nenos e nenas resultou un pouco máis complicado, son algo delicadas!. O máis gracioso foi que algunha non puido resistir a tentación! So por ver caras como esta xa valeu a pena! Quen as comería? Estamos investigando pero....creo que temos a proba do delito!

MAMIS E PAPIS! RECORDADE QUE "A COMIDA TAMÉN PODE SER DIVERTIDA"!

DÍA DA ÁRBORE NO CRA DE BERGONDO

Como sabedes o pasado 21 de Marzo celebrouse o día da árbore. Aquí vos presento aos nosos nenos e nenas traballando duramente na plantación dunha! Á escoliña de Lubre tocoulle un carballo e tiveron que afanarse porque como somos poucos tocan as palas a máis!
Despois no Pazo de Casal atravesamos o frondoso xardín:  no estanque había nenúfares e entre eles carpas que nos encantaron, unha planta aérea, unha porta feita con arbustos, canas de bambú, acivros que picaban... e ao final, xunto coa escola de Silvoso, CONSEGUIMOS RODEAR A CENTENARIA SECUOIA!
Por certo, este ano é o ano internacional dos bosques, coidádeos moito! (Se queredes saber algo máis sobre este tema picade na imaxe)




                 DIA DA ÁRBORE EN BERGONDO on PhotoPeach



QUE CHULA ESTA CANCIÓN QUE ATOPEI NO BLOG DO CPEE ANGEL RIVIÉRE DE ZARAGOZA! É PERFECTA PARA A NOSA EXCURSIÓN!

viernes, 25 de marzo de 2011

MOTRICIDADE E GRAFÍA CON ANIMAIS.

ENCÁNTANME ESTE TIPO DE FICHAS PARA TRABALLAR A PSICOMOTRICIDADE E OS NENOS PÁSANO EN GRANDE. TRABÁLLASE ENTRE OUTRAS OCUSAS A CONCIENCIA FONOLÓXICA A PARTIR DAS RIMAS, PERO SOBRE TODO O GUSTO POLA LINGUAXE. NA MIÑA CASA DESPOIS DE XOGAR COA MIÑA SOBRIÑA MEU PAI INSTAUROU UNHA NOVA RIMA: DICE EL COCODRILO MARCELINO QUE LE DES UN BESO A TU PADRINO!
 ESTAS LÁMINAS PODÉDELAS ATOPAR NO BLOGUE EDUQUEMOS CON AMOR.
NA GALERIA PICASA DE ESTER OJEA HAI ESTAS E OUTRAS. SE QUEREDES VELAS PICADE NA IMAXE.



 PARA TRABALLAR O INICIO  DA GRAFOMOTRICIDADE UTILIZO ESTAS LÁMINAS, IMPRIMINAS EN COR E CUN ROTULADOR QUE SE PODE BORRAR FACEMOS LIÑAS ÁS ABELLAS, AOS ELEFANTES, AOS OURIZOS.... E IMITAMOS OS SEUS SONS OU CANTAMOS CANTIGAS RELACIONADAS CON ELES (A NENA QUE TEÑO CON DIFICULTADES DE COMUNICACIÓN RESPONDE MOI BEN AOS ESTÍMULOS MUSICAIS). PARA VER MÁIS PICADE NA  IMAXE. ESTÁN NO BLOGUE EDUCADORAS EDUQUEMOS CON AMOR.


POR ÚLTIMO UNHAS FICHAS DE ELABORACIÓN PROPIA BASEADAS NUNHA IDEA QUE VIN EN ORIENTACIÓN ANDÚJAR PARA TRABALLAR CON NENOS CON TXD. EU ADAPTEINAS ÁS ONOMATOPEAS, ASÍ AO MESMO TEMPO QUE TRABALLAMOS TRAZOS VERTICAIS, HORIZONTAIS E OBLICUOS IMOS REPETINDO O RUIDO QUE FAI O ANIMAL OU TARAREANDO UNHA CANTIGA PARA LOGRAR  A EMISIÓN DA FALA.


Fichas grafomotricidad


View more presentations from patriciapenabarbeito.

               
             ACABO DE VER NO BLOGUE DE ELENA E. MEDINA EN EL AULA DE APOYO UNHAS FICHAS QUE TAMÉN SIRVEN PARA O INICIO DA GRAFOMOTRICIDADE AINDA QUE NON SON CON ANIMAIS TEÑEN O MESMO OBXECTIVO. PARA VELAS PICADE NA IMAXE. GRAZAS POR COMPARTIR!


jueves, 24 de marzo de 2011

MÁIS DE ANIMAIS

NO BLOGUE DE EN LA ESCUELA CABEN TODOS TEÑEN TAMÉN UNHA ENTRADA ADICADA AOS ANIMAIS ONDE ATOPEI  MATERIAL COMO ESTE:







NO BLOGUE EN EL AULA DE APOYO DE ELENA E. MEDINA UN MEMORI DE ANIMAIS PARA REPETIR AS ONOMATOPEAS. PARA VELO PICADE AQUÍ.

E POR ÚLTIMO POR HOXE UN PPT DE ELABORACIÓN PROPIA MOI SINXELO CON GIFS ANIMADOS SACADOS DA REDE, TRÁTASE DE INTERACCIONAR COA NENA SENDO EU A QUE EMITO OS SONS E AO MESMO TEMPO QUE ELA OS REPITA. TEN O FONDO NEGRO PARA AUMENTAR O CONTRASTE VISUAL E MOVEMENTO PARA QUE SEXA MÁIS MOTIVADOR.


miércoles, 23 de marzo de 2011

INICIANDO A COMUNICACIÓN

UNHA DAS MIÑAS ALUMNAS TEN PROBLEMAS PARA COMUNICARSE ASÍ QUE ESTAMOS EMPEZANDO A TRABALLAR DENDE O PRINCIPIO. COMEZAMOS COAS ONOMATOPEAS DOS ANIMAIS QUE EMPEZABA A REPETIR E SEGUIMOS CON OUTROS TEMAS POR CONTIDOS. VOU COMEZAR POR INTENTAR SUBIR TÓDOLOS MATERIAIS QUE RECOPILEI PARA DESENVOLVER A LINGUAXE E O VOCABULARIO A TRAVÉS DA REPETICIÓN DE ONOMATOPEAS DE ANIMAIS. SON BASTANTES ASÍ QUE IREI POUCO A POUCO!

NA GALERIA PICASA DE MAESTR@S DE AL AS TARXETAS DE VOCABULARIO COS ANIMAIS MÁIS COMÚNS. PICADE NA IMAXE.


TAMÉN MOI CHULOS OS ANIMALIÑOS DA GALERIA PICASA DE CRISTINA ROSA.

CANCIÓNS DE ANIMAIS:



CANCIÓNS DOS CANTAXOGOS "PARA DORMIR A UN ELEFANTE SE NECESITA UN CHUPETE GIGANTE...."; OU "EL COCODRILO SE METIÓ EN LA CUEVA, DE PRONTO ASOMÓ LA CABEZA..." E TAMÉN "DEBAJO UN BOTÓN-TON-TON QUE ENCONTRÓ MARTÍN-TIN-TIN..."

SONIDOS DE ANIMAIS DE EUGENIA ROMERO DEL BLOG DE LOS MAESTROS DE AUDICIÓN Y LENGUAJE.




RECOPILACIÓN DE MATERIAIS SOBRE OS SINFÓNS. GRAZAS POR COMPARTIR!

TEÑO UNS NENOS QUE TEÑEN PROBLEMIÑAS COA INCORPORACIÓN DOS SINFÓNS Á FALA ESPONTÁNEA ESTIVEN BUSCANDO MATERIAIS POLA REDE E ATOPEI BASTANTES, ASÍ QUE AQUÍ OS DEIXO PARA TELOS LOCALIZADOS E PARA QUEN POIDA SERVIRLLE!
MARIA JOSÉ FANO DO DESVÁN DE PALABRAS DÉIXANOS ESTE MATERIAL TAN BO E ÚTIL!
Sinfones vibrantes
 


Sinfones liquidos
 


LUISA MARÍA RUIZ CALDERÓN DO BLOGUE TE AYUDO A COMUNICARTE  TAMÉN TEN UN MATERIAL MOI INTERESANTE. PICADE NO ENLACE QUE APARECE DEBAIXO DA PRESENTACIÓN PARA VER MÁIS MATERIAIS DESTE ESTILO QUE TEN NA SÚA CONTA DE  SLIDESHARE.

Discriminación auditiva sinfones 1
 

View more presentations from lumaruca67

NO BLOGUE DE MAESTROS DE AL TAMÉN HAI MOITOS MATERIAIS PARA DESCARGAR SOBRE SINFÓNS, PARA VELOS PICADE AQUÍ.
MOI BO TAMÉN ESTE MATERIAL DE MARIA JOSÉ FANO (PARA VARIAR), GÚSTAME MOITO A IDEA DE DE IR REPETINDO AS SERIES EN FORMA DE PIRÁMIDE. PARA VELO PICADE NA IMAXE.

RECICLAXE NO CRA DE BERGONDO

NO CRA DE BERGONDO ESTAMOS CONCIENCIADOS CO COIDADO DO MEDIO AMBIENTE ASÍ QUE ESTE XOGO PODE AXUDAR A PRACTICAR UN POUQUIÑO MÁIS!


lunes, 21 de marzo de 2011

BENVIDA PRIMAVERA!

ESTAS SON ALGUNS DOS RECURSOS ATOPEI PARA INDICARLLES AOS NENOS E NENAS O CAMBIO DE ESTACIÓN.  A PRIMEIRA CANCIÓN NON SERÁ A MÁIS BONITA PERO É UN POUCO MELANCÓLICA... SERÁ QUE EU ME CRIEI CON BARRIO SÉSAMO!

ALGO UN POCO MÁIS MODERNO... PRIMAVERA CON CAILLOU:

VIDEO EXPLICATIVO DA PRIMAVERA.

DIA DA ÁRBORE

EDUFORES é un programa integral de educación forestal, que ten como obxectivovo fomentar o coñecemento dos montes e os produtos forestais e xerar conciencia da nosa responsabilidade na súa defensa e coidado. Edufores traballa no desenvolvemento dun amplio abano de actividades e materiais didácticos multimedia, deseñados a partir dun concepto global, o que non impide que poidan ser utilizados separadamente

ALBUMES PICASA CON FICHAS RECOMENDADOS NO BLOGUE RINCÓN DE COLORINES:

viernes, 18 de marzo de 2011

PRAXIAS

EXERCICIOS DE PRAXIAS DIVERTIDOS EN GALEGO A SÚA AUTORA É LUZ MARINA NOVOA. GUSTÁRONME MOITO! GRAZAS POR COMPARTIR!

jueves, 17 de marzo de 2011

COMEZAMOS CO BLOQUE DISTINCIÓN XORDO-SONORO EN SADA!

PARA A DISTINCION B-P
O CONTO DA OVELLA PIBI E OS NENOS DO MUNDO, PARA FOMENTAR O RESPETO ENTRE OS POBOS E ÁS LINGUAS... QUE FALTA NOS FAI!
PARA Á CASA LEVAMOS UN MINICONTO (UN PEQUENO RESUMO) PARA PODER REPASALO COAS MÁMÁS E OS PAPÁS E TRABALLAR O DISCURSO ORAL E A PRONUNCIACIÓN.
A CANTIGA: TENGO UNA HORMIGUITA EN LA PATITA DOS CANTAJUEGOS!

AQUÍ DEIXO O MINICONTO!

NA EI DE LUBRE COMEZAMOS A UNIDADE DIDÁCTICA DOS ALIMENTOS

ESATAS SON ALGUNHAS IDEAS QUE TEMOS PARA TRABALLAR ESTA UNIDADE DIDÁCTICA!

PODEMOS AUMENTAR A CREATIVIDADE DOS NOSOS FILLOS E FILLAS E ADEMAIS PASAR UN RATO DIVERTIDO E EN FAMILIA FACENDO AS SEGUINTES RECETAS DE COCIÑA E TODAS AQUELAS QUE SE NOS OCURRAN! INVÍTOVOS A QUE MIREDES AS TENEBROSAS ARAÑAS DE GALLETAS OREO.... PARA VER COMO SE FAN PICADE NA IMAXE.



TAMÉN NO BLOG DE LOYCA NOS ENSINAN DIVERTIDOS ANIMALIÑOS COAS FROITAS!

NESTE BLOG RECOMENDAN VISITAR A PÁXINA DE PEQUERECETAS


 NA GALERÍA PICASA DE PILIESTEVEZ ESTE BAILE DE FROITAS!.


AGORA POÑEMONOS UN POUCO MÁIS SERIOS E VEMOS ESTE VÍDEO PARA REPASAR OS HÁBITOS DE HIXIENE, A IMPORTANCIA DO ALMORZO, ORIXE DOS ALIMENTOS E DIXESTIÓN.
 TAMÉN PODEMOS FACER CARAS COAS HORTALIZAS, ESTA É A MIÑA! SEGURO QUE A VOS VOS SAE OUTRA MÁIS BONITA SE PINCHADES NA IMAXE!


RECURSO DA XUNTA DE ANDALUCÍA PARA TRABALLAR O SENTIDO DO GUSTO E ONDE SE LOCALIZAN OS SABORES NA LINGUA.

NA PÁXINA DE RINCÓN SOLIDARIO ADEMAIS DE  OUTROS MOITOS RECURSOS HAI O SEGUINTE MEMORI DE FROITAS QUE NON VEN MOI BEN PARA O TEMA QUE NOS OCUPA!


DÁDELLE DE COMER AO MONSTRUO... PARECE QUE TEN MOITA FAME!

 E AGORA UNHA DE TENDAS... ONDE SE VENDE CADA ALIMENTO?
NO PROXECTO APRENDER DO MEC ENTRE OUTROS RECURSOS ESTÁ ESTE RELACIONADO COA COCIÑA ORGANIZADO EN VARIOS NIVEIS, NO PRIMEIRO CLASIFÍCANSE ALIMENTOS, O SEGUNDO ENSÍNANOS COMO SE CHAMAN AS COMIDAS AO LONGO DO DIA...
PARA VER ESTA SECCIÓN PICADE NA IMAXE.

XOGO DO MINISTERIO DE MEDIO AMBIENTE PARA TRABALLAR A ALIMENTACIÓN EQUILIBRADA A TRAVÉS DA PIRÁMIDE. NÓS ESTAMOS FACENDO UNHA CON RECORTES DE SUPERMERCADO, ASÍ QUE ESTE RECURSO VENNOS MOI BEN. CANDO A TEÑAMOS REMATADA SUBO AS FOTOS!








FOTOS DO ENTROIDO NA EI DE LUBRE!


miércoles, 16 de marzo de 2011

APREDEMOS A DESCRIBIR CON STORYBIRD

NO BLOG DE CASA DE TOLOS FAI UNHAS SEMANAS PUBLICABAN UN LIBRO COLABORATIVO EN STORYBIRD. ESTE É UNHA FERRAMENTA ON LINE QUE CHE PERMITE CREAR AS TÚAS PROPIAS HISTORIAS. SO TES QUE DARTE DE ALTA CUN NOME E UNHA CONTRASEÑA. A MIN GUSTÁRONME MOITO OS DEBUXOS E DESPOIS DE MOITO PENSAR COMO ADAPTALO Á EDUCACIÓN INFANTIL, DECIDÍN FACER UNHA ESPECIE DE TALLER DE DESCRICIÓNS GUIADAS.
AS PREGUNTAS DAS QUE SE PARTÍAN ERAN:
- COMO SE CHAMA O PERSONAXE?
- ONDE VIVE?: nun castelo, nunha flor, nun prado, nunha illa deserta...
- COMO É PERSONALMENTE?: tímido, xeneroso, amable, simpático,traballador,presumido, sincero, feroz, salvaxe, desordenado, medoso, rebelde, despistado...
- COMO É FISICAMENTE: alto, baixo, gordo, delgado, comoten os ollos, o nariz...
- COMO ESTÁ?: triste, contento, asustado...
- E... QUE LLE GUSTA FACER?
AQUÍ VOS DEIXO COMO QUEDARON AS MASCOTAS DE CADA NENO E NENA DA ESCOLA DE EI DE LUBRE (CRA DE BERGONDO).
O FIN DESTA ACTIVIDADE É QUE AUMENTEN O VOCABULARIO, A MEMORIA VERBAL E MELLOREN A ORDE DO DISCURSO. TAMÉN ASÍ OS PAPIS PÓDENSE INVENTAR HISTORIAS NA CASA CON ESTES PERSONAXES! CREO QUE DAN MOITO PARA FALAR! PARA VELO FACEDE CLIC NA IMAXE. CANDO VISUALICEDES O LIBRO NA PORTADA A FOLLA ESTÁ COMO DADA A VOLTA E APARECE "OPEN" SE FACEDES CLIC ALÍ PODEDES VER AS DESCRICIÓNS EN PANTALLA COMPLETA!


OS NENOS E NENAS DE INFANTIL PRACTICAMOS AS DESCRICIÓNS COA MESTRE DE AL by patripenalogopeda on StorybirdACABO DE DARME CONTA DE QUE OS DOCUMENTOS EN STORYBIRD SE NON ESTÁN EN INGLÉS NON DEIXAN QUE SEXAN PÚBLICOS... VAIA LATA! ASÍ QUE PARA QUE OS VEXADES SUBINOS E ISSUU, RECORTEI OS DEBUXOS, FIXEN UN DOCUMENTO PDF E ESTE É O RESULTADO!

lunes, 14 de marzo de 2011

ESCRITURA

INTERESANTE PÁXINA CON EXPLICACIÓNS SOBRE O PROCESO DA LINGUA ESCRITA (GRAFOMOTRICIDADE), LATERALIDADE E AS SÚAS IMPLICACIÓNS NEUROLÓXICAS. CONTÉN TAMÉN XOGOS PARA DESCARGAR NO ORDENADOR DA WEB DE EDUCAMADRID ADEMAIS DUNHA LISTA DE PÁXINAS WEBS INTERESANTES PARA O NOSO TRABALLO. MOI RECOMENDABLE!

E PARA TRABALLAR A LATERALIDADE E A ATENCIÓN ATOPEI O SEGUINTE XOGO DE VEDOQUE
TAMÉN INTERESANTE O SEGUINTE XOGO DE FACER SERIES ON LINE NA PÁXINA DE DIBUJOS PA PINTAR

.

domingo, 13 de marzo de 2011

FRASES PARA TRABALLAR AS PALABRAS FUNCIONAIS

CON ESTE MATERIAL PRETENDO TRABALLAR AS PALABRAS FUNCIONAIS (NESTE CASO A SECUENCIA "EN EL" PERO TEÑO PENSADO FACER MÁIS MATERIAIS DESTE TIPO) PARA UNHA NENA QUE TEN DIFICULTADES NA ORGANIZACIÓN SINTÁCTICA. ADEMAIS TEÑO OBSERVADO QUE MOITOS NENOS CON RETRASOS DA LINGUAXE FALLAN NESTAS CONSTRUCCIÓNS.TAMÉN O VOU UTILIZAR PARA UNHA NENA QUE UNE AS PALABRAS NA ESCRITA, IGUAL QUE A ACTIVIDADE ASTERIX.

viernes, 11 de marzo de 2011

ASTERIX PARA TRABALLAR A LECTOESCRITURA E A SINTAXE

O ANO PASADO TIVEN UN NENO CON TXD QUE LLE GUSTABA MOITO ASTERIX E OBELIX ASÍ QUE APROVEITEI ESTE CENTRO DE INTERÉS PARA TRABALLAR CON EL A LECTURA GLOBAL CO SEGUINTE POWER POINT, TAMÉN ME SERVIU PARA TRABALLAR A SINTAXE E, COMO TIÑA MOITAS DISLALIAS, A ARTICULACIÓN. ESTE ANO VOUNO USAR CUNHA NENA QUE TEN PROBLEMAS DE CONCIENCIA FONOLÓXICA E ESCRIBE TODO XUNTO SEN SEPARAR AS PALABRAS E TAMÉN CON OUTRA QUE TEN DIFICULTADES NA LINGUA ORAL COAS PALABRAS FUNCIONAIS. VAMOS, QUE ME DEU MOITO TRABALLO PERO QUE LLE VOU SACAR PARTIDO.  POR TUTATIS!!! ;)

jueves, 10 de marzo de 2011

APRENDEMOS A DICIR O SON DO "CH" CO TREN CHU-CHU

CON ESTA PRESENTACIÓN TRABALLAMOS ESTE SON AFRICADO E TAMÉN A RESPIRACIÓN COSTODIAFRAGMÁTICA CO PATIÑO ENRIBA DO ABDOME AO QUE SE LLE FAN OLAS. COS ZAPATOS REPASAMOS AS CORES. O CONTO É DE COSECHA PROPIA, PERO SEMPRE AO FINAL LLES EXPLICO COMO SE FORMA O ARCO DA VELLA DE VERDADE: UN RAIO DE SOL ATRAVESA UNHA GOTIÑA DE AUGA!
A CANCIÓN QUE UTILIZO É A DE MILIKI CHINITO DE AMOL!

TAMÉN DEIXO AQUÍ OUTROS VIDEOS RELACIONADOS CO TREN. O SEGUINTE SÍRVENOS PARA MELLORAR O RELATO ORAL PORQUE SEMPRE DESPOIS LLES FAGO PREGUNTAS SOBRE EL. A ONDE ÍA O TREN? QUE LEVABA? ASÍ TAMÉN AUMENTAMOS O VOCABULARIO.

COA SEGUINTE CANCIÓN ADEMAIS DE TRABALLAR A MEMORIA AUDITIVA E A ARTICULACIÓN TAMÉN O PASAMOS PIPA FACENDO UN TREN POLA CLASE!

CO TREN DE CRIO-YO TRABALLAMOS AS EMOCIÓNS "BOAS" E "MALAS" AINDA QUE O DA FE QUE SI PODE SUBIR OMÍTOO... DE TODOS MODOS A MELODIA ADAPTÁMOLA PARA INCLUIR OUTRO TIPO DE SENTIMENTOS: TRISTEZA, ALEGRÍA, ENFADO, AMIZADE, VIOLENCIA...

POR ÚLTIMO UNHAS FICHIÑAS PARA PINTAR DE TRENES, NÓS IMOS FACELOS PEQUENIÑOS E GRAMPALOS A UNHA PALLIÑA. MAÑÁ POÑO AS FOTOS QUE HOXE NON AS TEÑO! DE TODAS FORMAS TAMÉN E MOI FÁCIL! CHUUU! CHUUUU! PASAXEIROS AO TREN!

POÑERIA DE QUE PÁXINAS AS SAQUEI PERO NON ME ACORDO! SÍNTOO! GRAZAS POR COMPARTIR!

OS MÁIS PEQUENIÑOS DO CEIP DE SADA Y SUS CONTORNOS APRENDEN A DICIR "CH" CO TREN CHU-CHU!

miércoles, 9 de marzo de 2011

MATERIAL PARA MELLOR A INTELIXIBILIDADE DA FALA E A DISCRIMINACIÓN AUDITIVA DE SONS SIMILARES

ESTAS ACTIVIDADES TEÑEN O OBXECTIVO DE ESTIMULAR E PROCURAR UNHA MAIOR AXILIDADE E INTELIXIBILIDADE NA LINGUA ORAL DUN NENO DO ÚLTIMO ANO DE INFANTIL, ASÍ COMO AXUDAR A DESENVOLVER A CONCIENCIA FONOLÓXICA, A LECTURA COMPRENSIVA, A ATENCIÓN E, EN FIN, O GUSTO POLOS XOGOS ORAIS E A LITERATURA!


ESTES EXERCICIOS SON PARA DISTINGUIR NA ESCRITA FONEMAS SIMILARES NO PUNTO DE ARTICULACIÓN, SOBRE TODO D,L,N, E R SINXELA.


ESTES DOUS PEQUENOS POEMIÑAS ESTÁN SACADOS DO BLOG http://loycarecursos.blogspot.com/ EU ADAPATEINOS PARA TRABALLAR ADEMAIS DA MEMORIA VERBAL, A ATENCIÓN E A AXILIDADE, A LECTURA COMPRENSIVA.

UN LOTO DE PALABRAS DE MÁIS DIFICULTADE PARA TRABALLAR TAMÉN A AXILIDADE NA DICCIÓN. POLO MESMO MOTIVO FIXEN A SEGUINTE RECOPILACIÓN DE TRABALINGUAS CUNHA AXUDIÑA VISUAL PARA QUE SEXAN UN POUCO MÁIS FÁCILES!
E POR ÚLTIMO UNHAS ADIVIÑAS TRADUCIDAS AO GALEGO DO BLOG DE LOYCA (NON TODAS ESTÁN TRADUCIDAS QUE SENÓN NON ME RIMABAN!) GRAZAS POR COMPARTIR!

martes, 8 de marzo de 2011

CONGRESO GALEGO DE EDUCACIÓN INFANTIL EN SANTIAGO 8 E 9 DE ABRIL

TEN BOA PINTA O CONGRESO GALEGO DE EDUCACIÓN INFANTIL CON ELISABETH FODOR, EDUARD ESTIVILL, SUSA HERRERA, BERNABÉ TIERNO... A VER SE PODO IR!

lunes, 7 de marzo de 2011

A ABELLA ZUM ENSÍNANOS A DICIR O SON "ZZZZZZ"

A ABELLA ZUM É UNHA ABELLA VIAXEIRA, CON ESTA HISTORIETA APRENDEMOS A DICIR O SON "Z", CADA VEZ QUE A ABELLA SAE VOANDO NÓS IMITAMOS O SONIDO ZZZZ E COÑECEMOS OS NOMES DALGUNHAS FLORES.

O VÍDEO DA VACA QUE FAI PRAXIAS FOI SEMIFINALISTA DO CONCURSO "UN AULA VISUAL PARA CHILE"



A CANCIÓN  SEÑORA Z PODÉDELA ATOPAR NO SEGUINTE ENLACE. PICADE NA IMAXE E ATOPAREDES AS CANCIÓNS DE TODO O PAIS DAS LETRAS .





TAMÉN FIXEMOS ABELLAS ZUM CON CORPO DE ROLLO DE PAPEL HIXIÉNICO. AQUÍ VOS DEIXO A PLANTILLA. COMO VEDES É MOI FÁCIL! E VEÑA! A VOAR DICINDO O Z.


POR ÚTIMO, NO BLOG LOYCARECURSOS ATOPEI ESTA FICHA PARA TRABALLAR A GRAFOMOTRICIDADE COAS ABELLAS. NESTE BLOG HAI MOI BOS MATERIAIS!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...