jueves, 7 de mayo de 2015

TAREFA: TIPOS DE PAISAXES... E ALGO DE POESÍA.

No tema de coñecemento do medio estivemos aprendendo os diferentes tipos de paisaxes. 
Primeiro realizamos un mapa mental para organizar as nosas ideas. Escollín un esquema ao chou. Como cada un rodeara da cor que quixo, funlles preguntando, por grupo, que cor querían e decíndolles a paisaxe que lle tocara.


Despois estiveron deliberando e decidindo que cousas lles ían facer falta para realizar a súa pequena maqueta. Algunhas tíñanas na clase, outras deberían traelas. Por suposto, ninguén tiña que comprar nada. Apuntáronas  nunha especie de contrato no que adquirían  unha serie de compromisos que debían cumprir. Aquí vos deixo o exemplo dun dos grupos. Asinamos e todo! Era algo serio! Varios compañeiros e compañeiras dependían da nosa palabra! Eu revisei todo o que puxeran e dinlles o visto bo.


Pasou a fin de semana polo medio e fixemos a actividade. A verdade é que, por enriba das miñas expectativas,  todos participaron e foron moi responsables coas súas tarefas. O luns xa tiñamos na aula todo o necesario. 
Así de chulas lles quedaron!

SELVA:

POLO:

DESERTO:

CHAIRA:

COSTA:

BOSQUE:

MONTAÑA:


A exposición está ao lado da porta na nosa clase xunto co ficheiro de animais:


A partir desta temática (e de outras) estivemos facendo poemas para presentar a un concurso de poesía, o Certame Francisco Añón de Outes, como teñen que ser inéditos non vos podo revelar o bonitos que quedaron antes que o xurado decida, pero déixovos aquí as primeiras estrofas de "PAISAXES DE POESÍA" feito a partir do poema de Antonio Machado "La plaza tenía una torre". Collemos esa estrutura acumulativa, estivemos "desmenuzando" o poema e despois aportando ideas. Así,  mentras a profe escribía na pizarra, os nenos e nenas concentráronse en exprimir os miolos variando a estrutura orixinal co aprendido. Había que ir do xeral ao particular porque se non ao chegar ao cuarto verso xa non nos quedaban palabras que poñer! Este foi o resultado:

PAISAXES DE POESÍA

O bosque ten árbores,
as árbores teñen polas,
as polas teñen niños 
e os niños paxariños.

O deserto ten oasis,
os oasis teñen palmeiras,
as palmeiras teñen cocos 
e os cocos teñen leite.

A costa ten cantís,
os cantís teñen rochas, 
as rochas teñen area
e a area ten cunchas.

(...)

Ata aí podo ler!

Xa vola ensinarei enteira porque quedoulles realmente bonita! E tamén as outras oito que fixemos a partires de diferentes técnicas e poemas... Pero esa será outra entrada... :)

1 comentario:

  1. As paisaxes quedáronlles fenomenal e o que lin ata agora da poesía ... encántame! Un traballo de primeira. Bicos e boa semana.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...